Gå til innhold

Instrumentfeil online i Squawkbox


Jan Tore Brunborg

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Har fått et problem når jeg flyr online med sq-box, ADF nåla låser i en posisjon og der står den uansett om jeg endrer kurs, eller om jeg skifter frekvens til en annen NDB . Instrumentet er aktivt i den forstand at det reagerer når en kommer innenfor dekningsområdet for en NDB, men nåla kommer opp i samme posisjon hver gang. Feilen opptrer på alle paneler jeg har og fortsetter selv om jeg logger av sq-box,må restarte FS2000PRO for å få ADF til å fungere igjen. ADF fungerer helt normalt før jeg logger på, altså så lenge jeg flyr offline.

Noen som har vært bort i noe lignende og har en løsning???

Jan Tore Brunborg

VBX018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten bug i nyeste beta av sb - du må for å få aktivisert den tune den med .dot kommando i sb (.d 414 ) tastet inn in inputvinduet der oppe, så vil adf fungere helt som den har gjort før (du trenger ikke bruke .d flere ganger). SB quick help gir deg tilgang til flere slike nyttige kommandoer, som du kan bruke til å stille litt forskjellig

------------------

Roar Sandøy

http://home.online.no/~eisoere/VACCN/" TARGET=_blank>VACC Norway

http://home.online.no/~roa-sand/irc/" TARGET=_blank>"Irc for Dummies"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

quote:

roarsand skrev:

en liten bug i nyeste beta av sb - du må for å få aktivisert den tune den med .dot kommando i sb (.d 414 ) tastet inn in inputvinduet der oppe, så vil adf fungere helt som den har gjort før (du trenger ikke bruke .d flere ganger). SB quick help gir deg tilgang til flere slike nyttige kommandoer, som du kan bruke til å stille litt forskjellig


Takker og bukker for rask hjelp

 

Hilsen

Jan Tore Brunborg

VBX018

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...