Gå til innhold

3D drivere


Jan Ove Govasli

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjører med de samme driverne og er veldig godt fornøyd med ytelsen til disse sammen med Creative's Riva TNT 2 Ultra kort. Derimot har jeg et problem som jeg håper noen kan gi meg svar på: ved flyvning blir av og til bitmappen på panelet noe "forstyrret" (den lyser opp på en måte), samt at det av og til også kommer noen striper innenfor det området av bitmappen som dekker viewet ut (A/P området f.eks, mao øvre halvdel av panelet). Fenomet er lett å kvitte seg med, det er bare å klikke en gang med musa så forsvinner det, men det dukker jo opp igjen etter en stund og er noe irriterende.

I tillegg endrer lysstyrken på skydekket seg periodevis, blir veldig highlight - akkurat som blink for så å normalisere seg ganske kjapt, enkelte ganger. Sistnevnte kan også "slå" inn på bitmappen.

Kan dette ha noe med innstillinger å gjøre eller er det noe man må leve med?

At Need For Speed Road Challenge'en min ikke lenger virker etter installering av ovennevnte kort får jeg vel bare leve med. FS2000 er jo like rundt hjørnet..............

Jammen ikke lett å forklare slike problemer skriftlig......

Takk og bukker på forhånd for alle bidrag.

mvh

Olav M. Rønningen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...