Gå til innhold

STOP THE MUSIC!!!!


Jonas Olsen

Anbefalte innlegg

Heia.

Sitat fra e-mail som jeg fikk fra Akersmic.no idag:

 

"Heisann!

Hvis Spaceworld har begynt å selge Flight Sim. 2000 så er det ulovlig. Dette spillet kommer nemlig ikke ut for salg før i neste uke. (Ca. Fredag)..

Med Vennlig Hilsen

Dan Li

Akers Mic Multimedia"

 

CA. FREDAG... Nå begynner jeg å bli lei. Noen sier det kommer

2 nov. noen 3 nov. noen sier det er i salgs.(Noe jeg tror det er)

Men ingen i hele verden kan vist gi meg, som sitter i Vadsø der det allerde har snødd, svar på nøyaktig når det kommer.

HVIS d ikke kommer før fredag,NESTE UKE, Blir nedtellingen utstatt med 4 dager. HUFF HUFF HUFF. Jeg vil ha den nå!!!!

Er det en barmhjertig sjel der ute som har noen pålitelig info om når FS2000 PRO kommer??

Hilsen Meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja detta är lite underligt. SpaceWorld i Sanvika/Oslo gör inget fel i denna saken. Dom har gjort en beställning på x antal produkter från sin leverantör (i detta fallet Scribona/Norge). Leverantören har levererat produkterna till SpaceWorld som i sin tur inte har blivit på lagda något "Release" datum eller hinder för att sälja produkten.

Om det nu är olagligt att sälja produkten i Norge eller i något annat land innan "PytteMjuk Alias Microsoft" godkänt detta så är det leverantören som har gjort fel och INTE SpaceWorld.

Personligen så tycker jag att folk borde hålla sin mun och bara vara glad för att FS2000 nu går att köpa i Norden i stället för att försöka springa andras ärenden och ev pröva att stoppa en produkt vi alla går och längtar efter.

Till slut (Off topic). Det är ALLT för mycket "syting" bland FS människor runt om kring i världen. Detta gäller också en del av diskutionerna här på Flightsim.no. jag verkligen hoppas att vi kan hålla diskutionerna på en rimlig nivå och ej faller in på

Avsim´s diskutions linje.

Med vänliga hälsningar

Andreas Eriksson

 

-----------------------------------------------

"Heisann!

Hvis Spaceworld har begynt å selge Flight Sim. 2000 så er det ulovlig. Dette spillet kommer nemlig ikke ut for salg før i neste uke. (Ca. Fredag)..

Med Vennlig Hilsen

Dan Li

Akers Mic Multimedia"

-----------------------------------------------

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...