Gå til innhold

Fs2000 i Oslo (uoffisielt)


Andreas F. Tollefsen

Anbefalte innlegg

Tilleggsopplysning på tilgjengelighet: Hos Ram & Rom i Bogstadveien (Oslo) setter de deg på en liste og kjører ringerunde når de får inn FS2K, så for deg som ønsker varsling på mobil, er det bare å ringe! RR her sier også 3. november, men at de fra tidligere erfaring (bl.a. Age Of Empires II) muligens har den noen dager før.

------------------

Dag H. Baardsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det ikke så rart at "Pickup" sa at FS2K var kommet til R&R på Stovner. Jeg fikk nettopp reklame på døra (som jeg vanligvis putter rett i papirinnsamlinga), og der står riktignok R&R med en halvsides annonse hvor FS2000 er annonsert til kr. 579,-. Dette er i anledning "Elleville Dager" 19. - 23.10.

Jeg går ut fra at dette ikke er pro versjonen de viser til. Er det noen av dere som har vært på sjekkerunde som har fått noen prisantydninger?

Charlotte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer dette med ram&rom feilen på stovner.

Jeg sjekka opp dette i dag.

RAM og ROm på stovner hadde missa "litt" på tiden.

Det hadde vel vært for godt til å være sant.

3 November er den ofisielle datoen for Norge tror jeg.

Satt meg opp på ringe lista jeg og.

Så da blir det første mann til mølla på ram&rom [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]....

Måtte den raskeste vinne

------------------

Hilsen Andreas F. Tollefsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å rydde opp i dette, men jeg venter ennå på at en eller annen danske klarer å konfigurere denne serveren riktig slik at det blir mulig å bruke æ,ø og å i brukernavn [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/frown.gif[/image]

Jeg får skrive nok en purremail for å se om de kanskje kan få opp farten...

------------------

Dag Johansen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er noen som virkelig VIL ha FS2000 naa, saa kan man jo bare bestille det fra USA. Jeg var selv en tur i butikken i gaar for aa ta vinduderet i naermere oeyesyn. (Uten aa kjoepe det, jeg har litt for mye aa gjoere paa jobben naa!!) Jeg regner med aa bestille det via Amazon e.l. skulle ikke ta mer enn en uke+.

KMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevnte at jeg fikk reklame fra Stovner Senter's Elleville Dager på døra i går kveld.... jammen sa jeg Ellevill!!! De derre dæv*** ungene som farta rund med denne raklamen hadde det litt morro da de slapp reklame tralla si nedover bakken og traff bilen min og lagde en bulk på diameter med en fotball. Heldigvis ble de observert av en nabo som fikk navn og nummer og ringte meg på jobben i dag.

Da gjenstår det bare å oppdage at nummeret er feil og den teite falske FS2K reklamen er medskyldig i at jeg ikke har råd til å kjøpe den fordi jeg må reparere bilen.

Det er en mening med alt [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/frown.gif[/image]

Charlotte

som søker trøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar, stakkar, stakkar, stakkar, stakkar...........

Det du trenger er en virtuell bil som du kan skrive oppretningsmakro til [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/frown.gif[/image]

Spøk til side, det ER synd på deg! Men har ikke disse elleville Stovnerdagerfolkene en oversikt over hvilke dæv**unger de har hyret til å spre skitten? For sånne gjør det vel ikke gratis????

Trøst fra

------------------

John Andreassen

LN-NRK

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp. Her snakker vi om den første registrerte ulykken som følge av FS2000.. Bilulykke tilogmed... I fortsettelsen ryker vel en del ekteskap tipper jeg, og så kommer vandrehistoriene om mannen som ikke har sett lys på 3 år, og som kommer i mental ubalanse dersom noen forsøker å rive ham vekk fra FS2000. (alt dette i USA selvsagt..)

------------------

LN-HSA

Håvard Sande

havsa@statoil.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...