Sauron Skrevet torsdag klokken 14:07 Del Skrevet torsdag klokken 14:07 Hei! Har flere prosjekter hvor jeg har laget custom aerials basert på flyfoto av bedre kvalitet enn default. Tok opp et prosjekt laget for MSFS2020 i MSFS2024 og klarer ikke å se at annet enn default aerials vises. Har også prøvd å legge pakken inn i Community-mappen, men ser fortsatt bare default aerials. Noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Jeg husker jeg slet mye med aerials i FS2020 før jeg fant ut av det. De få sceneriene jeg har testet med aerials fra FS2020 funker fint. Har du prøvd fsdeveloper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Ja har brukt aerials på de fleste prosjekter i MSFS2020 uten problem. Må teste litt mer før jeg konkluderer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.