Jan Arne Sjøholt Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Hei, kjøpte meg stikke, må en ha pedaler for sideror/nesehjulstyring. Klare ikke å konfigure den slik at nesehjul/sideror går også…. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 16. februar Premium Medlem Del Skrevet 16. februar 1 time siden skrev Jan Arne Sjøholt: Hei, kjøpte meg stikke, må en ha pedaler for sideror/nesehjulstyring. Klare ikke å konfigure den slik at nesehjul/sideror går også…. Hei.! For og gjøre det mere lettvint. Ja, da må du ha det. 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar (endret) vanskelig lande rett når hale og sideror er på samme akse. hadde og kjøpt turtle beach rudder og ikke thrustmaster t flight rudder. kort avstand mellom føttene og lite jevn bevegelse er god nok grunn. eller bare gå rett på winwing / mfg crosswind grunnet prisen. Endret 18. februar av joandreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 18. februar Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 1 time siden skrev joandreas: vanskelig lande rett når hale og sideror er på samme akse. hadde og kjøpt turtle beach rudder og ikke thrustmaster t flight rudder. kort avstand mellom føttene og lite jevn bevegelse er god nok grunn. eller bare gå rett på winwing / mfg crosswind grunnet prisen. Hallo.! Jeg for min del, bruker jeg. Thrustmaster Pendular Rudder Pedals, og er gods tilfreds med dem. 🥳 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Veldig fornøyd med Turtle Beach også: https://www.youtube.com/watch?v=huJozmUGEM0&t=143s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 18. februar Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 3 timer siden skrev MagTvei: Veldig fornøyd med Turtle Beach også: https://www.youtube.com/watch?v=huJozmUGEM0&t=143s Hei.... Vi tar det på engelsk.! But where did you find those records.? Jeg mener D-42... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, tenker du på DA42? Den er fra ORBX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 18. februar Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 20 minutter siden skrev MagTvei: Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, tenker du på DA42? Den er fra ORBX. Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Det er en veldig bra modell, anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar DA-42 fra Cows er det beste GA flyet som har blitt lansert siden A2A sin Comanche etter min mening. Anbefales for alle som liker GA! En virkelig positiv overraskelse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.