Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 13. februar Full Member Del Skrevet 13. februar I går og i dag har jeg ikke kommet inn på simulatoren. Får opp teksten "Vi kan ikke synkronisere med skyen akkurat nå" Får valg om frakoblet modus eller å prøve på nytt. Ingenting virker. Hva gjør jeg? Jeg har prøvd å søke på nettet, men ikke funnet noe som virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 14. februar Forfatter Full Member Del Skrevet 14. februar Etter en del søking på pcen ,fant jeg ut at jeg var logget ut av både Microsoft og Xbox kontoen. Når jeg logget meg inn igjen, så virket alt som før, bortsett fra at oppstartvideoen så ut som reklame for StarWars og ikke en flysimulator, etter oppdatering. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Star Wars ja. Er vel Dune du tenker på. Skjønner heller ikke helt greia med den. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Fant denne advarselen på SOH: "WARNING! If you install this addon, it will NUKE many of your control settings which you will have to re-bind. It took out all my Trim assignments, most views, and a number of other things. Asobo screwed this one up VERY badly! Infuriating isn't the word. Oh, and uninstalling won't revert things back." Skjønner ikke hvorfor de bruker tiden på tull som dette her. Prøver vel å lokke til seg gamere. Endret 14. februar av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.