Jan Nergaard Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Skal ikke speedbraken i 737'en utløses automatisk når man lander? Har lagt merke til at den ikke gjør det i siste 🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Har du armert den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2023 19 timer siden skrev Gert Barring: Har du armert den? Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Ikke hørt om dette problemet før. Da vil jeg anbefale å sende inn en support ticket direkte til dem, ev. legge en post på deres eget forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Sjekk også om det er noen aktive feil i FMCen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 6. november 2023 Forfatter Del Skrevet 6. november 2023 Fikk det til å fungere. Vet ikke om det var det som løst det. Men jeg la inn i FMC'en VREF hastigheten som jeg fikk opp i den nye EFB'en, i steden for VREF hastigheten som kommer opp i FMC'en. La merke til at hastigheten som blir kalkulert i EFB er litt høyere en hastigheten i FMC'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.