gkraft Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 Hei, har nettopp startet med MSFS (vers 2020) igjen etter et opphold på 15 år. Jeg har problemer med å innstallere AoN - jeg finner ikke mappen jeg skal pakke ut filene til, ei heller hvordan jeg skal aktivere tillegget. Hva er det jeg ikke får med meg her? Mvh G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 AoN er vel for FSX og P3D. Flyplasser for MSFS (2020) finnes blant annet på https://flightsim.to/by-country/NO/ Denne tråden har en link til et google map med oversikt over nedlastbare norske flyplasser: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkraft Skrevet 28. august 2023 Forfatter Del Skrevet 28. august 2023 Ok - da skal jeg sjekke det 👍 Takk for så kjapt svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.