Siggen Skrevet 23. august 2023 Del Skrevet 23. august 2023 Hei på dere Hva er best av Fenix og FlyByWire? Tenker å begynne å fly litt Airbus.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 24. august 2023 Forfatter Del Skrevet 24. august 2023 Ingen forslag..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 24. august 2023 Premium Medlem Del Skrevet 24. august 2023 Fenix er den beste modellen på alle punkter, men FBW er jo gratis, så min anbefaling er å kjøpe Fenix sin modell da den ikke er så dyr, men også laste ned FBW om du ikke allerede har gjort det. Når det er sagt, så er Fenix en av de bedre flymaskinene laget for Flightsim de siste årene, så jeg anbefaler alle å kjøpe den, uavhengig av hvor stor interesse de har for A32X-modellene. Den er rett og slett noe for seg selv Skulle du også bruke X-plane, anbefaler jeg Toliss sine modeller. Igjen, har du råd og interesse for Airbus, er også de modellene morsomme addons, dog til en annen simulator. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 5 timer siden skrev Torbjørn M: Fenix er den beste modellen på alle punkter, men FBW er jo gratis, så min anbefaling er å kjøpe Fenix sin modell da den ikke er så dyr, men også laste ned FBW om du ikke allerede har gjort det. Når det er sagt, så er Fenix en av de bedre flymaskinene laget for Flightsim de siste årene, så jeg anbefaler alle å kjøpe den, uavhengig av hvor stor interesse de har for A32X-modellene. Den er rett og slett noe for seg selv Skulle du også bruke X-plane, anbefaler jeg Toliss sine modeller. Igjen, har du råd og interesse for Airbus, er også de modellene morsomme addons, dog til en annen simulator. Er bare ett enkelt problem med Fenix og FBW. Fenix støtter kun 2x time acceleration og FBW 4x om jeg ikke tar feil. Utover det er det helt fantastiske produkter begge to. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 24. august 2023 Forfatter Del Skrevet 24. august 2023 Da går jeg for Fenix👍 Takk for råd og tips:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 24. august 2023 Forfatter Del Skrevet 24. august 2023 ...men tror dere PMDG og Fenix kan flyttes over til FS2024 uten å måtte kjøpe de på nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 FS2024 er vel i bunn og grunn samme simulatoren. Bare en ny versjon, så om dem ikke er 100% kompatible så vil det nok etter all sannsynlighet komme en gratis oppdatering. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 25. august 2023 Forfatter Del Skrevet 25. august 2023 (endret) Jeg tar sjansen og kjøper meg en kopi av Fenix sin Airbus til fs2020👍 Endret 25. august 2023 av Siggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.