eraak Skrevet 22. juli 2023 Del Skrevet 22. juli 2023 Musepekeren oppfører seg helt normalt inntil den skal brukes i cockpit på alle fly I MSFS. Da "vibrerer" den når den brukes. Hvordan få denne til å oppføre seg normalt? Hilsen Eraak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Har ikke skjedd hos meg, men finner andre som rapporterer det samme uten at jeg så at det var løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eraak Skrevet 24. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2023 19 timer siden skrev Geir Teigo: Har ikke skjedd hos meg, men finner andre som rapporterer det samme uten at jeg så at det var løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eraak Skrevet 24. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2023 Takker for reaksjon. Har testet forskjellig flytyper og flyplasser. DA62 fra Kjevik var helt ok. Hvorfor den ok ikke de andre? Thats the question? Eraak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 24. juli 2023 Premium Medlem Del Skrevet 24. juli 2023 Har det samme problemet her eraak. Har prøvd å tilbakestille drivere m.m men er fortsatt ikke løst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.