Gå til innhold

"Trøsteforening"?


Ivar Amundsen

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Har selvfølgelig atter engang stilt meg laglig til for hugg.

Det har seg sånn at fruen i huset blir 38 år fredag 8.10.99 og da det ble nevnt planer for dagen var jeg lynkjapp med å si som sant var at jeg ville bli opptatt (ved et eventuelt flyinn på Fornebu fredag 8.)

Returspørmålet lot ikke vente på seg:

-Finnes det støtteforening for "simmerfruer/enker" på nettet noe sted?

-Hva gjør andre partnere når de bare ser ryggen og et headsett?

Ikke vet jeg, men jeg lovte å legge ut spm. Herved er det gjort.

mvh

Ivar

P.s Hun mener samtidig at min alder (44) består av et tall for mye, at det kan være begynnelsen på stamming.

[Edited by Ivar Amundsen 03-10-1999.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har nå (forhåpentligvis) løst problemet ditt: Fornebu Memorial Flyin blir arrangert torsdag 07.10.99, i stedet for fredag.

Dette vil være mer realistisk, da det var den 07.10.98 det siste flyet tok av fra Fornebu....... (snufs snufs....)

-Frode

------------------

Event Coordinator

http://home.sol.no/%7Ees/" TARGET=_blank>ARTCC Norway

http://www.maeland.com" TARGET=_blank>www.maeland.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej,

så länge fru och barn känner igen pappa framifrån är det ingen fara.

Det blir värre längre fram.

När man ser en blek, kutryggig man med ögonen insjunkna i sina hålor, gå på stan med högerhanden framsträckt formad runt en joystick som inte finns där och vänsterhandens fingrar sväva över ett osynligt tangentbord, intensivt lyssnande inåt och pratande en massa konstiga ord.... DÅ är det inte så bra.

P.S. Häng ett foto av dig själv på ryggen och låt en bandspelare säga med din röst: "javisst älskling", "hmm", " jaha", "jaa",

o.s.v. D.S.

Åke [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehee, god humor vil jeg kalle det! :-) Vel, når en mann gifter seg, inngår han tross alt en pakt som tilsier blant annet at han skal vise fruen sin hengivenhet og kjærlighet, men på den andre siden kan vel fruen godta at mannen får lov til å ha i det minste én interesse han kan bruke litt (eller mye) tid på? Har selv sett for ofte ektemenn som har fått ødelagt sine interesser (f.eks. modelltogsett, RC-flyging, natur og friluftsliv) pga at kona ikke hadde mye til overs for slike sysler fremfor at han viste henne mer oppmerksomhet. Synd men sant.. Når man gifter seg er man bundet. Det er vel ingen trøst da vel.. Til sist vil jeg si at jeg oxo kjenner mange ektepar som har en god harmoni der begge har interesser på sin kant, som ikke kommer i konflikt med hverandre, så håpet er absolutt der for en fredelig løsning! Kanskje du bør spørre kona om hu heller vil at du skal gå ut og skyte søte små kaniner og hjorter (for all del, ikke fortell henne om Deerhunter2! enn å leke med PCen ;-))

Ettertenksom hilsen

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

P.S. Häng ett foto av dig själv på ryggen och låt en bandspelare säga med din röst: "javisst älskling", "hmm", " jaha", "jaa", o.s.v. D.S.

HAHAHAAA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åke!

Jeg kjenner igjen noen av faresignalene.

Jeg har ikke krum rygg eller innsunkne øyne, men har en tendens til å gå med høyrehanda frem og venstrehånds fingre i bevegelse.

Helt til nå har jeg påstått at det skyldes ca 20 år på vogntog og buss og forklart det med at høyrehanda holder i gearspaken og venstrehanda trommer på rattet av kjedsomhet.

2-åringen derimot roper henrykt pappa når han ser meg bakfra, men forfra sier han litt mer bekymra "mann" og peker.

Litt off-topic, men jeg kunne ikke la være.

mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...