Gå til innhold

Fornebu / 8.Okt / Flyin?


Tom Stian Bjerk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i utgangspunktet veldig positiv til dette. Imidlertid er det enkelte problemer (som jeg ikke har full oversikt over) knyttet til dette, som for eksempel at en del kontrollere ikke har app-kart til Fornebu (meg inkludert), samt at det må fattes avgjørelse om Gardermoen skal stenges, evt. bare opereres med den vestlige (originale) rullebanen og den gamle terminalen m.m.

Jeg kommer dessverre trolig til å være bortreist den dagen, men det er fritt fram for den som evt. har lyst til å arrangere et slikt flyin.

 

-Frode

------------------

Event Coordinator

http://home.sol.no/%7Ees/" TARGET=_blank>ARTCC Norway

http://www.maeland.com" TARGET=_blank>www.maeland.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at 8 oktober passer litt dårlig. 8.Okt er på en fredag fant jeg ut nå, og fredager er generelt en litt dårlig dag når det gjelder data .. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/wink.gif[/image] .. men uansett så hadde det vært veldig artig å hatt en flyin med fornebu som hovedflyplass .. men 8 oktober er vel kanskje uansett litt for tidlig.. trenger i grunn ikke å være noe kjempe stort flyin, men hadde vært artig å fått litt trafikk på fornebu igjen .. før de graver opp hele tomta.. ;=)

------------------

mvh

Tom Stian Bjerk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...som en kollega sa i dag: "Var det nå nødvendig å legge ned HELE flyplassen for å spille musical i Hangar 4????"

Med filosofisk hilsen,

------------------

John Andreassen

LN-NRK

[Edited by John A 01-10-1999.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det 7. oktober som vil være "hellig" resten av min tid her på jorden. Det var nemlig da SK 333 til Bergen tok av

kl. 19.43. Og så ble lyset slukket for siste gang. Da var det game over for vår kjære Fornebu. Men det beror vel på øyet som ser om det er 7. eller 8. oktober som bør minnes eller for noen feires.

Happy flying anyway.

------------------

Frode Skjennem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Kjempe bra forslag.

Sitter med en del kart over fornebu og i tilleg kunne jeg godt laget en web side med informasjon om dette flyinnet.

I tilleg kunne jeg tenke meg at vi bemannet følgende posisjoner hvis det blir stor pågang.

ENFB_GND (ENFB_CLR), ENFP_dep/app, ENFB_TWR, ENOS_CTR (NORD SØR?)

------------------

Hilsen Andreas F. Tollefsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...