Gå til innhold

Inibuilds Bf108 Taifun kommer i februar!


Anbefalte innlegg

41 minutter siden skrev Kolbjørn Tørrissen:

Innstallert nå etter mye bask og bram, forstår ikke at det skal være nødvendig å gjøre det så komplisert. Ellers er å si at flyet et fint, men jeg synes at Classic Hangard sitt for FSX er bedre, særlig når en ser på prisen, over 500 kroner er litt drøyt.

500kr? Hvor kjøpte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg kjøpte hos Inibuild og betalte 14,99 Euro.  Ellers begynner jeg å bli bedre fortrolig med modellen,  som flyr veldig bra så lenge jeg er alene pilot,  og ikke har med noe bagasje eller andre passasjerer.  Skulle jeg ønske meg en forandring til det bedre,  måtte det være mer merkbar luftmotstand ved bruk av flaps.  Jeg hadde også modellen fra "Classic Hangars" i FSX,  men synes DEN hadde dårligere FM  enn denne fra Inibuild.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.2.2023 klokken 18.45 skrev Ernst K.Furuhatt:

Jeg kjøpte hos Inibuild og betalte 14,99 Euro.  Ellers begynner jeg å bli bedre fortrolig med modellen,  som flyr veldig bra så lenge jeg er alene pilot,  og ikke har med noe bagasje eller andre passasjerer.  Skulle jeg ønske meg en forandring til det bedre,  måtte det være mer merkbar luftmotstand ved bruk av flaps.  Jeg hadde også modellen fra "Classic Hangars" i FSX,  men synes DEN hadde dårligere FM  enn denne fra Inibuild.

Har hatt flyet et par uker. Installering var ikke noe problem. Fungerer utmerket til å være et veteran fly. Krever litt tilvenning. I motsetning til Asobo finner man det meste som Carenado leverer til sine fly, men til lavere pris hvor slikt aldri er å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...