Gå til innhold

Tobii Eye Tracker 5.


Geir Haugmo

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hei Geir!

Jeg kjøpte denne og den er en grei løsning med litt spennende teknologi, men har gått tilbake til TrackIR med TrackHat trådløs clip. Rett og slett fordi TrackIR er mer presis for det jeg trenger den til. Jeg synes konseptet til Tobii er veldig bra, men spesielt i DCS og til dels når jeg flyr Airliners i MSFS/XPL, så ble den litt ustabil når jeg skulle zoome inn på detaljer, slik som instrumenter, FMCs, våpensystemer osv. I DCS er man også avhengig av lav latency, og Tobii var bedre enn fryktet, men dårligere enn TrackIR. Jeg har gjort endringer som anbefalt av ulike som har opplevd det samme, justert hvor mye øyne skal påvirke bevegelses versus hode-bevegelse, m.fl., men for en som bruker mye headset, ble TrackIR en bedre løsning enn så lenge. Så ser jeg TrackHat også kommer med en løsning som skal konkurrere med Tobii hva gjelder hodebevegelse uten sensor, så da kan det være at det blir et alternativ. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...