Gå til innhold

Lykken er........


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

..... når man tilfeldig møter på likesinnede :) .  Var opptatt med å "teste" Spit`n,  og hva var mer naturlig flyplass enn Duxford.  Som vanlig var det ingen andre å se i lufta,  så jeg konsentrerte meg om trim, throttle og turtall,  da jeg plutselig ble ops på en bevegelse til høyre bak meg.  Og sannelig,  der gled det opp på siden av meg en Spitfire av samme modell som min !?  I ro og mak fulgte vi hverandre en halvtime,  før vi begge landet på Duxford.  Og enda bedre,  mens vi stod på gressbanen på Duxford,  så dukket det opp enda en Spitfire,  og ei stund var vi tre Spit`er som hærjet over Duxford ( men det klarte jeg ikke å få bilde av....). Kjempeartig. -Joda,  jeg vet jo at det foregår fellesflyvninger med ymse flyinteresserte,  men det har jeg enda til gode å få med meg.  Derfor var det ekstra hyggelig med dette tilfeldige møte med andre warbird-entusiaster ,  på selveste Duxford  :) .   

til1.jpg

til2.jpg

til3.jpg

til4.jpg

til5.jpg

til6.jpg

til7.jpg

til8.jpg

til9.jpg

til10.jpg

til11.jpg

  • Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
31 minutter siden skrev Ernst K.Furuhatt:

..... når man tilfeldig møter på likesinnede :) .  Var opptatt med å "teste" Spit`n,  og hva var mer naturlig flyplass enn Duxford.  Som vanlig var det ingen andre å se i lufta,  så jeg konsentrerte meg om trim, throttle og turtall,  da jeg plutselig ble ops på en bevegelse til høyre bak meg.  Og sannelig,  der gled det opp på siden av meg en Spitfire av samme modell som min !?  I ro og mak fulgte vi hverandre en halvtime,  før vi begge landet på Duxford.  Og enda bedre,  mens vi stod på gressbanen på Duxford,  så dukket det opp enda en Spitfire,  og ei stund var vi tre Spit`er som hærjet over Duxford ( men det klarte jeg ikke å få bilde av....). Kjempeartig. -Joda,  jeg vet jo at det foregår fellesflyvninger med ymse flyinteresserte,  men det har jeg enda til gode å få med meg.  Derfor var det ekstra hyggelig med dette tilfeldige møte med andre warbird-entusiaster ,  på selveste Duxford  :) .   

til1.jpg

til2.jpg

til3.jpg

til4.jpg

til5.jpg

til6.jpg

til7.jpg

til8.jpg

til9.jpg

til10.jpg

til11.jpg

Det er bare en ting å si . 10 ut av 10.👍👍👍

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

det samme skjedde meg for et par dager siden, virker som det er ekstra mye aktivitet der etter hver oppdatering av Spitfiren 👍

 

Så artig,  det kan godt være at flere Spitfire-entusiaster oppsøker ærverdige Duxford for å fly denne modellen.  Det burde være mulig for flere å enes om et tidspunkt,  hvor likesinnede møtes for å fly Spitfire / warbirds  (  gjerne på Duxford )  ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

 

Så artig,  det kan godt være at flere Spitfire-entusiaster oppsøker ærverdige Duxford for å fly denne modellen.  Det burde være mulig for flere å enes om et tidspunkt,  hvor likesinnede møtes for å fly Spitfire / warbirds  (  gjerne på Duxford )  ?

Du frister, Ernst! Det ser ut til at jeg må bruke handlekortet. Har spit'n i DCS, men det kunne jo vært artig å ha en I MSFS også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...