Gå til innhold

The Eagle


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

DC Designs F-15C,D,E og I.  Må si jeg begynner å bli imponert av kvaliteten på flyene fra DC Designs.  En ren nytelse av både lyd og flyfeeling.  Joda,  DCS har enda mer realisme,  med våpensystemer og greier,  men den har jo svært begrenset luftrom å fly i.......  I MSFS kan man jo boltre seg i hele verden  🤩 .-  Glemmer ikke skvadronsbesøkene på 80-tallet,  hvor amerikanerne elsket å demonstrere take off i direkte halv-loop.  Artig å "kopiere" dette i simmen  ☺️

dc1.jpg

dc2.jpg

dc3.jpg

dc4b.jpg

dc4c.jpg

dc5.jpg

dc6.jpg

dc7.jpg

dc7b.jpg

dc8.jpg

dc9.jpg

dc10.jpg

dc11.jpg

dc12.jpg

dc13.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder som vanlig, og helt enig. Trenger ikke være 100% "study level", bare modellen ser riktig ut og flyr godt og troverdig, så koser jeg meg. Liker hans F-16 modell godt. (DC og SC er samme mann tror jeg å ha lest).

Endret av MagTvei
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Liker hans F-16 modell godt. (DC og SC er samme mann tror jeg å ha lest).

Ja,  er litt forvirret av  DC og SC-design,  men forstår det sånn at de samarbeider om flymodellene ( ? ).  I alle fall lager de modeller med stadig bedre kvalitet,  og har hyppige oppdateringer.  Liker også deres Harrier,  og "tygger" litt på å skaffe F-16  (  men her savner jeg norsk utgave med bremseskjerm ).  Ellers har de veldig mye spennende på gang  .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyfeeling kan bety mye, og kan ofte overgå systemer betydning om det føles riktig. Samtidig nevner Ernst at DCS er begrenset i distanseflygning, spent der på Kola kartet som ORBX holder på med som ser ut til å strekke seg fra Sør-Helgeland og nordover, sp burde gi et greit «teatre of operation» å herje rundt i 😉

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden skrev Kim Kristensen:

Flyfeeling kan bety mye, og kan ofte overgå systemer betydning om det føles riktig. Samtidig nevner Ernst at DCS er begrenset i distanseflygning, spent der på Kola kartet som ORBX holder på med som ser ut til å strekke seg fra Sør-Helgeland og nordover, sp burde gi et greit «teatre of operation» å herje rundt i 😉

Enig, veldig spent på det kartet i DCS, håper det kommer snart!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

spent der på Kola kartet som ORBX holder på med som ser ut til å strekke seg fra Sør-Helgeland og nordover, sp burde gi et greit «teatre of operation» å herje rundt i 😉

Absolutt interessant,  flyr jo også i DCS  (  mest WW2 og warbirds ),  men synes utviklingen går fryktelig tregt,  så i lange perioder blir DCS lite brukt hos meg.  Noe HELT annet blir det når/hvis Kola-kartet blir en realitet 🙂 

I mellomtiden er det stor utvikling av spennende flymodeller i MSFS,  og som sagt,  DC Designs har veldig mye bra på gang (  også Phantom ! )  😉 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DCS er jo en ren krigssimulator med relativt bratt lærekurve for nybegynnere og egner seg nok derfor litt dårligere til dem som kun er ute etter å fly og ikke er så interessert i å bruke tid på å lære seg våpensystemer, prosedyrer og avlevering av våpen. Det går selvsagt fint å bruke simmen til å kun fly i, men du går da glipp av mye. Etter hva jeg har testet så er DCS en langt bedre simulator når det kommer til jagerfly og militære fly generelt. MSFS er og forblir en sivil sim for min del. Ellers blir det spennende med Kola kartet når man kan fly i hjemlige trakter. Snart er også F-15 Eagle klar i early-access (full fidelity modul). Mener jeg også har vært borti rykter om MiG 29 under utvikling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...