Gå til innhold

Kopiere Community mappa.


Anbefalte innlegg

  • Full Member

Jeg har fått meg en ny pc, som jeg skal begynne å innstallere simulatorne på. Hadde håpet å kunne kopiere Community mappa fra eksisterende innstallasjon, men jeg får ikke lov til å flytte filer til en midlertidig plassering. Får opp en melding om at « Min organisasjon»  ikke tillater at jeg kopierer mappa til en annen plassering. Prøvde både å kopiere hele mappa, og alle filene i mappa, men får samme melding begge ganger. Er det noen innstillinger jeg kan gjøre for å løse opp i dette? Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Tor Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
5 timer siden skrev Tor Arild Danielsen:

Jeg har fått meg en ny pc, som jeg skal begynne å innstallere simulatorne på. Hadde håpet å kunne kopiere Community mappa fra eksisterende innstallasjon, men jeg får ikke lov til å flytte filer til en midlertidig plassering. Får opp en melding om at « Min organisasjon»  ikke tillater at jeg kopierer mappa til en annen plassering. Prøvde både å kopiere hele mappa, og alle filene i mappa, men får samme melding begge ganger. Er det noen innstillinger jeg kan gjøre for å løse opp i dette? Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Tor Arild

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Jeg får fortsatt ikke flyttet filer fra Communitymappa.Jeg står oppført som administrator med fulle rettigheter, men nektes å gjøre noe med filene i FS2020. P3D  filer og andre filer får jeg flytte uten problemer. Her er varselet jeg får:image.jpeg.16721c7ecd1b485a4ebc77c2562dc06b.jpeg

Endret av Tor Arild Danielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Jeg har forsøkt å gjøre som du foreslår, men det nytter ikke. Når jeg fjerner read only krysset, så bruker pcen ca 20 min på å endre mappa. Når jeg så sjekker egenskaper igjen, så er read only krysset tilbake. Det skjer både med hele Communitymappa, og med enkeltfiler/ mapper i den. Jeg skjønner ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at det finnes andre mer effektive løsninger på dette, men det jeg gjorde når jeg skulle kopiere 3-4 mapper over fra gammel til ny PC, var å komprimere mappene i community folderen, deretter kunne jeg flytte de over til ny PC, og deretter unzippe de inne i community folderen. Men har du mange mapper i community folderen, kan de eventuelt forsøke å komprimere hele community folderen i en jafs, og se om det funker.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...