Gå til innhold

Pmdg 737 fryser


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nei. Jeg har siste oppdatering også. Men, dette er altfor lite kjøtt på beinet for å kunne feilsøke problemet ditt. Du må gi mye mer informasjon: bruker du andre add-ons, som FSLTL, benytter du addon-linker? (det håper jeg!!), har du AI trafikk påslått? Har du rolling cache på, og nullstiller du denne innimellom?

Jeg ville også tatt en titt på PMDGs forum (https://forum.pmdg.com/forum), det er garantert andre som har det på samme måte. Men, vær så snill: benytt søkefunksjonen på forumet der FØR du evt. oppretter en ny tråd. Og signer isåfall innlegget ditt med fullt navn - det er påkrevd på forumet. Evt. benytt deg av supportfunksjonen til PMDG (https://support.precisionmanuals.com/Main/).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en titt på PMDG forum.  Tydeligvis fler en meg som sliter etter siste oppdatering av 737 ..så da blir det vel fikset om ikke så lenge . Får fly Milviz 310 i mellomtiden 👍..ellers takk for svar med tips

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kommentarer :)  hyggelig da..

men har nå fått årsaken til freezing av simmen med PMDG 737 med siste update/ patch.  
årsaken ligger i GSX PRO.   Når den ble deaktivert eller avinstallert så forsvant problemet som dugg for solen.  
PMDG support fortalte de ville orientere dreamteam GSX folkene om dette så GSX kan bli oppdatert til å ikke kræsje simmen med pmdg 737…

saken avsluttet 👍

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig.  For jeg har til og med reinnstallert pmdg.   Reinstallert GSX men bare problemer.  Det har iallefall vært så mye surr med GSX for mange i msfs siden den kom.  Virker bra hos deg men ikke hos meg    Skal ikke være slik da.   Fsdreamteam må nok jobbe litt mer med den tror jeg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker trackir 5.  og den fusket litt ..resatte alle innstillinger  i MSFS ..da ble track ir mer korrekt.  Problemet var at posisjonen i cockpit var forskjøvet for mye til venstre.  Som sagt dette ble iorden.  La in GSX PRO igjen.  Og nå funker alt i 737.   Vel saken er løst endelig.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...