Gå til innhold

ENTC scenery


Siggen

Anbefalte innlegg

  • Full Member

God jul! Jeh har brukt litt tid i det siste og lastet ned flyplasser fra flightsim.to.Det meste ser ut til å være ok, men i Tromsø har jeg problemer. Når jeg velger FS2020 standard scenery ,uten tillegg, så mangler bruene fra terminalen og ut til flyene.  Når jeg installerer Donutsdemise_entc_tromso, så dukker bruene opp, men jeg får også to tårn på flyplassen.
Bruker jeg riktig scenery, eller finnes det en måte å rydde oppi dette på?
Tor Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
28 minutter siden skrev Tor Arild Danielsen:

Det kan virke som om jeg er aleine om å oppleve disse problemene med ENTC sceneriet. Kan noen fortelle meg om "standardflyplassen" ligger som en egen fil i simulatoren, og evnt hvor jeg kan finne den? 

Tor Arild

Hviss du har kjøpt sceneriet, så heter det. ( mmsimulations-airport-entc-tromso ) I Community mappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke standard ENTC ligger der som en egen mappe eller fil, siden den ikke  er håndlaget men automatisk generert. Er vel ingen bruer ut fra terminalen som default. Beste måte å unngå to tårn:  Installere MM simulations ENTC.

Endret av MagTvei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innstalerte nettop dette sceneryet ENTC fra MM simulations, fungerte fint helt til take off med standard A320NEO under rotate opplevde jeg plutselig svarte skjermer i cockpit, de kom igjen etter et minutt ca, prøvde å loade på nytt etterpå, men fikk da CTD. Standardutgaven null problem, har dette vert et problem fra starten? Har landet på store flyplasser som EKCH kastrup addon, EHAM, EGLL uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...