Gå til innhold

Simbrief og MSFS Flight Planner problemer.(Sid, Star)


eddie6413

Anbefalte innlegg

I det siste så har jeg hatt problemer men Simbrief og Planneren i MSFS. Når jeg loader flight planen inn i MSFS så stemmer ikke Approach i MSFS med det som er laget i Simbrief.  Sid, Star fra Simbrief er ikke i MSFS, Så da er det helt umulig å lage en flight plan der.  Grunnen til at jeg bruker Simbrief er pga PMDG og bruker default ATC. Er det noen løsning på dette? Og forresten...bruker den gratis AIRAC fra Simbrief.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev eddie6413:

Nei.  Bruker gratis versjonen siden jeg ikke vil betale noe fast enda.  Men har funnet en omvei og det er å bare forandre Approach i MSFS og PMDG. 

Om du bruker gratisversjonen så vil du tidvis oppleve dette da AIRAC releasen som brukes i gratis simbrief ikke nødvendigvis stemmer med den som ligger i msfs. Med aktiv subscription så kan du til enhver tid benytte den nyeste og oppdatere alle andre addons som benytter airac til å stemme (bruke samme release), men om man bruker det som er tilgjengelig gratis er dette dessverre en av de begrensningene du av og til vil oppleve - nemlig at simbrief har oppdatert hos seg, mens msfs/pmdg fortsatt bruker eldre (eller motsatt). Som du sier er det da bare å tilpasse planen med rutepunkter som aksepteres - så det er ingen showstopper. Det er bare litt mer "hassle" 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...