Gå til innhold

Ingen fly får fart nok til å ta av fra noen flyplass


Anbefalte innlegg

Ingen av mine fly får nok fart til å lette fra flyplassene. Når jeg begynner å kjøre flyene falle hastigheten fort, for så å øke og falle flere ganger til det ikke er nok plass til å ta av uansett. Throttle spaken i flyiet kan jeg se fare opp og ned uavbrutt og uavhengig av min eksterne  Thrustmaste throttle.

Problemet begynte med min Beaver DHC-2, og dagen etter ville ikke lenger noen fly ta av. Men alle sjøfly og amfibiefly oppfører seg som normalt på sjø og vann.

Windows og alle drivere er oppdatert, og perifere kontrollere kalibrert og kjøres i Default. Kjører også med en fullstendig tom Community folder for å eliminere påvirkning fra eventuelle tillegg.

Alle aktiviteter i MSFS fungerer som de skal. 

Kansje jeg burde gå tilbake til X-plane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
27 minutter siden skrev alfme:

Ingen av mine fly får nok fart til å lette fra flyplassene. Når jeg begynner å kjøre flyene falle hastigheten fort, for så å øke og falle flere ganger til det ikke er nok plass til å ta av uansett. Throttle spaken i flyiet kan jeg se fare opp og ned uavbrutt og uavhengig av min eksterne  Thrustmaste throttle.

Problemet begynte med min Beaver DHC-2, og dagen etter ville ikke lenger noen fly ta av. Men alle sjøfly og amfibiefly oppfører seg som normalt på sjø og vann.

Windows og alle drivere er oppdatert, og perifere kontrollere kalibrert og kjøres i Default. Kjører også med en fullstendig tom Community folder for å eliminere påvirkning fra eventuelle tillegg.

Alle aktiviteter i MSFS fungerer som de skal. 

Kansje jeg burde gå tilbake til X-plane?

Hei.

Gå inn i ASSISTANCE OPTIONS, i PILOTING setter du alt til = OFF

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...