Gå til innhold

Glideflukt


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Seilflyene fungerer utmerket,  og det er faktisk veldig realistisk å starte med slepefly,  for så å holde det "gående" i timesvis med hjelp av naturkreftene ( og litt meteorologiske kunnskaper ).  Dette alene er verdt hele SU11,  etter min mening,  og da regner jeg med at det dukker opp flere spennende seilfly utover :) 

s1.jpg

s2.jpg

s3.jpg

s4.jpg

s5.jpg

s6.jpg

s7.jpg

s8.jpg

s8b.jpg

s8c.jpg

s9.jpg

s10.jpg

s11.jpg

s12.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Som tidligere seilflyger, blir jeg med på å hylle dette tilskuddet i simmen! Dette ble veldig bra! Eneste jeg håper, er at det kommer en mulighet til å bestemme retning og høyde på slepet. Men en veldig bra start må jeg si!  Så blir det sikkert også flere gode seilflymodeller å få kjøpt etter hvert 😀👍 Noen som vet om fjellbølger også er simulert? Har ikke fått testet SÅ nøye enda .

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Noen som vet om fjellbølger også er simulert? Har ikke fått testet SÅ nøye enda .

Jada og de fungerer veldig bra.  Fløy hang på nordavind over Løpsfjellet (nord for Bodø),  og steg raskt til over 3000 fot.  Det samme har jeg gjort i virkeligheten med hangglider, hvor vi var mange som hadde turer på over 5 timer,  og i MSFS kjenner jeg igjen stedene med god oppdrift  :) 

  

seil1.jpg

seil2.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...