Gå til innhold

Tips for å få simmen til å flyte bedre og få bedre FPS i SU 11.


eddie6413

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele noe som har gjort simmen min flytende.  Først må jeg si at jeg har brukt FSHUD.  Denne har jeg nå avinstallert siden jeg har funnet ut at den krever mye. Fikk bare hakking med den uansett innstillinger.  Særlig når jeg svingte eller kom inn for approach.  

Neste tips er NVIDIA og sim innstillinger for SU 11.  Alt av tips på youtube fra alt under SU 10 funker ikke like bra i SU 11. 
Så da kikket jeg på denne videoen som jeg linker under og det gjorde en veldig stor forskjell for meg. Nå flyter alt perfekt ved approach og taxi på feks Gardermoen med full trafikk. Og jeg har mye på ULTRA siden jeg liker litt eye candy 🙂  I tillegg kjører jeg Google map enhancement , FSRealistic, FSLTL og ATC chatter i bakgrunnen og har GSX innstallert. Håper dette kan hjelpe fler som sliter med hakking 🙂 : 

 

Endret av eddie6413
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • eddie6413 endret tittelen til Tips for å få simmen til å flyte bedre og få bedre FPS i SU 11.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...