Gå til innhold

Spikes på holmer ved Flesland


Anbefalte innlegg

Så har jeg fått spikes på holmer vest og sør for Flesland. Dette oppstod etter at jeg satt simulatoren opp på den nye maskinen. Disse forsvinner når jeg nærmer meg dem. Det kan være alt fra bygninger og trær til fjellknauser , som skjuler seg under disse.
Vedlagt bilde fra community folderen, viser installasjoner som berører området. Er det noen som har ide om hva som kan skape dette?

Skjermbilde (191).jpg

Skjermbilde (196).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden skrev Kjetil Garpestad:

For sikkerhets skyld: du har sjekket at det ikke er samme addon som har sneket seg inn som ga problemer sist? Sjekk også gjerne i devmode om det er noe terraforminggreier på de holmene som beskrevet i posten min i tråden under. 

 

Takk for svar Kjetil. Nei det er ikke samme addon som sist. Jeg er ganske sikker på at Bergen, Norway-Landscape ikke er installert (det var denne som skapte problemer sist). Men jeg skal sjekke i Dev mode etter terraforning på holmene. Hvordan kan  jeg se om det er terraforming forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...