Gunnar van der Meeren Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Så har jeg fått spikes på holmer vest og sør for Flesland. Dette oppstod etter at jeg satt simulatoren opp på den nye maskinen. Disse forsvinner når jeg nærmer meg dem. Det kan være alt fra bygninger og trær til fjellknauser , som skjuler seg under disse. Vedlagt bilde fra community folderen, viser installasjoner som berører området. Er det noen som har ide om hva som kan skape dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Har du prøvd med tom community folder? Jeg har for øvrig sett samme spikes, men ikke brydd meg noe mer med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Har dem her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 For sikkerhets skyld: du har sjekket at det ikke er samme addon som har sneket seg inn som ga problemer sist? Sjekk også gjerne i devmode om det er noe terraforminggreier på de holmene som beskrevet i posten min i tråden under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 14. november 2022 Forfatter Del Skrevet 14. november 2022 52 minutter siden skrev Kjetil Garpestad: For sikkerhets skyld: du har sjekket at det ikke er samme addon som har sneket seg inn som ga problemer sist? Sjekk også gjerne i devmode om det er noe terraforminggreier på de holmene som beskrevet i posten min i tråden under. Takk for svar Kjetil. Nei det er ikke samme addon som sist. Jeg er ganske sikker på at Bergen, Norway-Landscape ikke er installert (det var denne som skapte problemer sist). Men jeg skal sjekke i Dev mode etter terraforning på holmene. Hvordan kan jeg se om det er terraforming forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Ved å gå i devmode og slå på "Debug Shapes" så vil du se opptegninger dersom en scenerypakke gjør noe på stedet. Gul er som regel opptegningen for terraforming som vil si høydejusteringer. Du får også opp et lite vindu der du kan slå på pakkenavn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 (endret) Det er tydeligvis "ts-bergenfeatures2marinas" som er den skyldige. Takk til Gunnar og Kjetil! Endret 15. november 2022 av MagTvei 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Fjernet den, det hjalp! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. november 2022 Forfatter Del Skrevet 15. november 2022 Flott at du fant ut av det. Vi får snakke med Thomas da... 😊 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.