Gå til innhold

Beaver i soloppgang, SU11


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Milviz/Blackbird DHC-2 Beaver i MSFS SU11.  Første flytur etter oppdateringen falt selvfølgelig på Beaver`n,  og jeg ble ikke skuffet.  Milviz-kvalitet innvendig og utvendig,  og overbevisende både i lyd og flyfeeling.  Det som fortsatt er mangelvare skyldes ASOBO og sjøfly,  her merker jeg ingen forbedring,  desverre.    Heldigvis bare en liten demper på flygleden i en ellers spennende utvikling av MSFS.

 

otr1.jpg

otr2.jpg

otr3.jpg

otr4.jpg

otr5.jpg

otr6.jpg

otr7.jpg

otr8.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Flotte bilder! Den ultimate bush maskinen den der og så langt favoritten av de nye flyene i oppdateringen. Håper Asobo gjør noe med vannet neste år sånn at vi som liker bush flyging kan leke oss i Canadas villmark :) 

Ja takk,  min favoritt også,  ( så langt,  har ikke prøvd alle ),  synd at asobo ikke har klart å følge opp med vannet,  det er siste brikken for å fullføre underholdningen for bushflyvning :D 

 

Neste ut blir å teste seilflyene,  her tror og håper jeg de er kommet lenger med termik og luftas bevegelse  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Ja takk,  min favoritt også,  ( så langt,  har ikke prøvd alle ),  synd at asobo ikke har klart å følge opp med vannet,  det er siste brikken for å fullføre underholdningen for bushflyvning :D 

 

Neste ut blir å teste seilflyene,  her tror og håper jeg de er kommet lenger med termik og luftas bevegelse  ;) 

Får håpe vannet står på prioriteringslista for neste år. Vannsprut på frontruta hadde også satt et lite hakk over i'en. Vannfysikken har forresten blitt sinnsykt bra i XP12. En drøm å fly sjøfly der. Anbefales å teste for dem som liker bush flyging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.11.2022 klokken 16.26 skrev Jan Reidar Storelvmo:

Flotte bilder! Den ultimate bush maskinen den der og så langt favoritten av de nye flyene i oppdateringen. Håper Asobo gjør noe med vannet neste år sånn at vi som liker bush flyging kan leke oss i Canadas villmark :) 

Ta en kikk på dette. Bedringen er på gang: DHC-2 Beaver Action Pack » Microsoft Flight Simulator og https://www.youtube.com/watch?v=A-G0sOHRgNk og https://flightsim.to/file/43932/ccm-s-faded-beaver-prop

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.11.2022 klokken 19.14 skrev alfme:

Har prøvd den, men den fikser ikke vann fysikk. Heller ikke manglende respons på leaning av motor. Har også problemer med ALT HOLD med Autopilot. Den vil ikke holde høyden jeg har satt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...