Gå til innhold

Da har dem endelig klart å få det til. =Remove ice from water.👍👍👍


Steinar Bakke.

Anbefalte innlegg

  • Steinar Bakke. endret tittelen til Da har dem endelig klart å få det til. =Remove ice from water.👍👍👍
2 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Du verden,  nesten som real :) . Forresten,  hva synes du om helikopteret ??

 

Bell 407 har alt for mye bugs til at jeg gidder å fly det. Cabrien er uten tvil det beste helikopteret. Er en solid start med helikopter støtten, men vi er ikke helt på XP12 eller DCS nivå enda. Alt for stabilt samt at cyclic har alt for lav sensitivitet samt en rekke andre småting. Et par oppdateringer til så kanskje. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Alt for stabilt samt at cyclic har alt for lav sensitivitet samt en rekke andre småting. Et par oppdateringer til så kanskje. 

Okei takk,  da er det ikke bare hos meg,  begynte å fikle med sensitivitet og greier,  og fant ingen balanse som jeg ble fornøyd med.  Har bare DCS å sammenligne med,  og fant begge helikopterne ubrukelige for min del .......

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.11.2022 klokken 18.35 skrev Robert Hulthin:

Veldig tricky på hover ,ren flight gikk greit nok

 

Helikopter krever en del trening, spesielt hover. I tillegg må du skjønne hvordan aerodynamikk etc fungerer på et helikopter. Ellers må du ha helikopter kontrollere om du skal få skikkelig utbytte. En enkel joystick i plast fungerer ikke optimalt. De beste simulatorene for helikopter per dags dato er uten tvil XP12 og DCS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.11.2022 klokken 17.06 skrev Ernst K.Furuhatt:

Okei takk,  da er det ikke bare hos meg,  begynte å fikle med sensitivitet og greier,  og fant ingen balanse som jeg ble fornøyd med.  Har bare DCS å sammenligne med,  og fant begge helikopterne ubrukelige for min del .......

Aerodynamikken for helikopter trenger nok litt justeringer her og der i MSFS, men det er en solid start det dem har fått til så langt. I tillegg er det en del bugs på de helikoptrene som fulgte med Anniversary Edition, spesielt B407 som er mer eller mindre ubrukelig. Om du har lyst å fly en skikkelig B407 så kan jeg anbefale Dreamfoil B407 til XP11/12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...