Gå til innhold

Er serverene nede i MSFS?


eddie6413

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nei, jeg har ikke opplevd dette bortsett fra når 40th-ed ble sluppet, samt når jeg har letency-problemer på linjen. Kjører ping 8.8.8.8 -t i CMD for å måle latency mot Googles DNS-tjener som aldri går ned (Ctrl+C for å avbryte). Send minst 50 pakker og se om du har problemer. Bør helst ligge under <30ms, men alt under 12 er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.12.2022 klokken 15.37 skrev Gunnar van der Meeren:

Jeg opplever nå at jeg ikke får lastet en flight. Progresjonen stopper halveis, og jeg mistenker stor belastning på servere. Dette skjer gjerne i helger og rett etter oppdateringer. Er det fler som opplever dette?

Jeg er plaget med at det fryser halveis etter å ha klikket på "fly now".  Men har funnet en egen liten fix for dette. Det er å legge inn en dummy fil, et scenery jeg ikke bruker. Så for hver gang jeg starter simmen så legger jeg til eller fjerner fila i community mappa. Da loader alt som det skal.  Vet ikke om dette funker for andre, men funker bra for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...