Gå til innhold

Update 40th Anniversary Edition Aktiv!


Geir Haugmo

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Obs! Sjekk ut A310 og DC3 pakkene i Marketplace for oppgradert grafikk etc på begge, samt WT nye G430. Disse kom ikke automatisk ned med resten av pakkene i Content Manager og måtte "kjøpes" gratis via Marketplace som egne addons. Litt merkelig, men sånn er det. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned og testet helikoptrene! Må si jeg er imponert over helikopter modellen. Hadde ikke så høye forventninger til dette her ved første lansering, men ble positivt overrasket. Er ikke helt på XP12 eller DCS nivå riktig enda, men det er ikke snakk om store ting. En meget god start. Bell 407 har dog mye bugs, men Colibrien er ganske solid så her har Asobo gjort en god jobb. Forhåpentligvis kommer det ytterligere forbedringer av helikopter modellen i SU12 og videre neste år. 

Tips til alle som skal fly helikopter: Slå av assistance! Disse er påskrudd default for helikopter og senker fly opplevelsen med mange hakk. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fly med assistance på var jo som å fly i GTA :P Helikopter modellen er fortsatt alt for stabil samt at det er noe rart som gjør at jeg føler jeg ikke har helt kontroll når jeg skal lande presist. Collective er også alt for lite responsiv. Usikker på om dette ligger på simulator siden eller om det er flymodellen. For min del blir det nok X-plane til helikopter flyging enda en stund til fremover. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...