Gå til innhold

Det enkle er ofte det beste.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

SWS RV-14 skiller seg kanskje ikke så veldig ut blant alle småflyene i MSFS,  og lenge ofret jeg modellen knapt et blikk av nysgjerrighet.  Man har jo harddiscen full av sånne smårollinger,  så hvorfor RV-14  ?  Jo,  fordi SWS,  Sim Work Studios !   Nå begynner det å bli lenge siden jeg fløy real,  men feelingen sitter fortsatt i ryggmargen,  og jeg kjenner raskt om en modell har dårlig eller bra flyfeeling.   Det er veldig mye som er bra med MSFS,  men mange pene modeller flyr både "kantete" og "dinglende",  og når lydkvaliteten i tillegg er fraværende,  da blir flyene ikke lenge i min hangar .  Her er det at SWS RV-14 skinner som ei midnattsol. Flyfeelingen sitter som et skudd,  og lydkvaliteten bringer fram både gode minner og et stort glis.  Jeg trenger ikke avanserte og komplekse flymodeller for å ha det trivelig,  det er nok at jeg TROR jeg flyr :) 

sw4.jpg

sw3.jpg

sw2.jpg

sw1.jpg

sw5.jpg

sw6.jpg

sw7.jpg

sw8.jpg

sw9.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...