Geir Teigo Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Har noen småting for salg. Klokke: 700 Warnings: 250 MCP: 500 EFIS: 250 Klokke til MIP fra Cockpitsonic. Krever 5V (+/-) og kobles til USB. Kjøres med EHID driver. Warning annunciators Jeg har også en CPFlight MCP (80% versjon) og en OpenCockpits EFIS til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Mjølhus Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Hei! Om klokken fremdeles er tilsalgs, så vil jeg kjøpe den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay Ødegård Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Hei. Kan warning an. kjøres rett på msfs eller er den forbeholdt andre driverprogrammer? Kay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. november 2022 Forfatter Del Skrevet 12. november 2022 Hei dere Petter: Klokken er din. Send info for posting. Kay: Warningspanelet er i dag styrt via EHID, men har tilkobling slik at du kan kjøre det mot hvilket som helst input/output kort som f.eks. Pokeys. Er litt terskel på å få dette til å kjøre mot MSFS. Inputs er greit å få til, men for å få lys i diodene er du avhengig av å hente signal fra sim + en eller annen programmeringssnutt for å aktivere output på et LED-out kort. Om du ikke skjønner hva jeg snakker om nå, så er nok ikke dette løsningen for deg (ikke vondt ment) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.