Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 18. oktober 2022 Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 2022 Ikke noe topp video, men et forsøk. Det jeg lurer på om det går an å justere størrelsen på fly? For meg ser det ut som flyet (PMDG) er litt lite i forhold til terreng? Eller er det bare meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 18. oktober 2022 Premium Medlem Del Skrevet 18. oktober 2022 Bruk Zoom. + og - (pluss og minus) om du har numerisk del på tastaturet (helt til høyre). Alternativt at du justerer zoom via menyen. Til info: F5 og F6: Saktere og raskere kamerabevegelse F7 og F8: Saktere og raskere "snu" på kamera Tab: Lås eller ikke-låst kamera til flyet "C" - Ta kontrollen over flyet i dronemodus, slik at du kan fortsatt fly det. + mange flere hurtigtaster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 19. oktober 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. oktober 2022 Takk for svar, men jeg tror du misforstår. Det jeg mente å si var at jeg mente at flyet er forholdsmessig for lite i forhold til verden ellers. Å zoome vil jo zoome alt, ikke bare flyet. Tar jeg feil, eller er proporsjonene gale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Er det ikke rullebanene på Fornebu som er for brede? https://digitaltmuseum.no/021015695245/luftfoto-fornebu-flyplass-med-omegn-til-venstre-snaroya-og-i-bakgrunn-litt Endret 20. oktober 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) http://www.haanes.info/fornebu/fornebu.htm Endret 20. oktober 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 20. oktober 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. oktober 2022 Det kan du ha rett i gitt. Har ikke sjekket andre steder. Det skal gjøres senere i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) De er mye bredere enn på ENGM, ser jeg nå, der er de ca. like brede som vingespennet på en 737. Endret 20. oktober 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Fant ut at Fornebu 06-24 var ca.30m bred, så da er de alt for brede i MSFS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 21. oktober 2022 Min etterretning sier noe annet .....😉 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Også hvis man ser på et flyfoto fra 1980 og sammenligner med flyene som er parkert, så ser man at rullebanene er brede: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.