Kolbjørn Tørrissen Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 Ser ut som spindelvev. Og da er det kanskje en kjempe-edderkopp i nærheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2022 Ja, men hvor er edderkoppen? Kanskje vi kan finne ut hvordan vi blir kvitt spinnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Det er sånn det ser ut når msfs ikke finner teksturen til en visuell effekt. I dette tilfellet kjølvannet til skipet. Jeg har ikke funnet bugtråden, men det er visstnok registrert som en bug. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 17. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2022 Takk for fornuftig svar, har du kansje forslag til hva en kan gjøre for å bli kvitt problemet (spinnet)? Dette fenomenet finner jeg i Tromsø og Kristiansund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Gjelder dette kun på båter, eller er det generelt på scenery? Bruker du addon for skipstrafikk eller andre modifikasjoner som ikke er oppdatert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 18. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2022 Ja, bare båtene i Tromsø og Kristiansund. Jeg har installert Henrik Nilsen sitt Global AI Traffic, var inne på at det kanskje var årsaken, men etter å ha fjernet det var problemet der fortsatt. Mystisk dette?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 Det har tilsynelatende blitt funnet en løsning for dette effektproblemet. Skyldes visstnok at man ikke har installert Top Gun pakken. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.