Gå til innhold

NVidia 522.25 driver advarsel


Ole-Chr Larsen

Anbefalte innlegg

Takk for tilbakemeldingen. Er klar over PMDG oppdateringene. Om de gjør noe forskjell har jeg ikke testet. Tror jeg holder meg til driver ver 517.48 inntil det kommer en driver som beviselig gjør at simmen flyter bedre. Har sett noen tråder som nevner samme problemene som jeg har hatt. Kjører med RTX2080Super og 3840x2160 oppløsning på hovedskjermen, samt en mindre skjerm med 1920x1080 til støtteprogrammene. 

Kjørte en periode med DX12 og DLSS Quality, men synes at det er best resultat med DX11 og TAA. DLSS gjør displayene i PMDG 737 blurete og utflytende hos meg - har oppdateringen fra PMDG forbedret dette hos deg?  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen:

Takk for tilbakemeldingen. Er klar over PMDG oppdateringene. Om de gjør noe forskjell har jeg ikke testet. Tror jeg holder meg til driver ver 517.48 inntil det kommer en driver som beviselig gjør at simmen flyter bedre. Har sett noen tråder som nevner samme problemene som jeg har hatt. Kjører med RTX2080Super og 3840x2160 oppløsning på hovedskjermen, samt en mindre skjerm med 1920x1080 til støtteprogrammene. 

Kjørte en periode med DX12 og DLSS Quality, men synes at det er best resultat med DX11 og TAA. DLSS gjør displayene i PMDG 737 blurete og utflytende hos meg - har oppdateringen fra PMDG forbedret dette hos deg?  

Har faktisk hatt litt problemer med DX11, så det har jeg ikke prøvd på en stund.  Når det gjelder DLSS og uklare display, så gjelder dette kun ett display, nemlig høydetallene som blir uklare når flyet forandrer høyde.  Ellers er alle displayene helt klare, og ingen tegn til utflyting.  Jeg kjører 3090 og ett hoveddisplay  med 3840x2160 og 2 støttemonitorer på 1920x1080.  Håper du finner ut av det. Lykke til !   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Fremdeles problemer med nye drivere fra Nvidia
Nvidia 526.47 Driver

Yesterday, 00:32
 
You can see in another thread that I (and others) had issues with the 522.25 drivers. I just flew the Fenix with the release mentioned above. No freezes or CTD's KORD to KCLT. The only issue I had was pixilation arriving at KCLT. KCLT arrival was after sunset. Good step forward, but I will be reverting back to 517.48. For me these are giving me the best performance and stability. This is just a report. You may have zero issues with the new drivers, or you may have an experience far worse than mine. Good luck.
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden skrev Robert Hulthin:

Fremdeles problemer med nye drivere fra Nvidia
Nvidia 526.47 Driver

Yesterday, 00:32
 
You can see in another thread that I (and others) had issues with the 522.25 drivers. I just flew the Fenix with the release mentioned above. No freezes or CTD's KORD to KCLT. The only issue I had was pixilation arriving at KCLT. KCLT arrival was after sunset. Good step forward, but I will be reverting back to 517.48. For me these are giving me the best performance and stability. This is just a report. You may have zero issues with the new drivers, or you may have an experience far worse than mine. Good luck.

Og DER var mine problemer meg hakking over 🙂 Har brukt over 1 uke på bare innstillinger med 522.25 driveren og har ikke kunnet fly noe som helst. Men gikk tilbake på driveren og installerte SU 11 Beta....og nå kan jeg endelig fly igjen 🙂

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...