Gå til innhold

DHC-6 manual


Anbefalte innlegg

Vet noen hvor manualen til DHC-6 befinner seg. Hadde tak i den like etter at jeg hadde kjøpt flyene. Men siden ha den ikke vært å finne. I alle fall under packages. Der fant jeg kun enenslig flyplass. Noen bedre tips? Eller kan den lastes ned et steds fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden skrev Frank Kristiansen:

Aerosoft One Library\Add-ons\msfs-7816-AS15379\gameDirectory~Community\aerosoft-aircraft-twin-otter\Documentation

Alternativt så kan du avinstallere og reinstallere, så dukker den opp 🙂 

Jeg har reinstallert flyene flere ganger i forbindelse med tidligere problem med dem. Det er likevel ikke mulig å finne manualen. I mappa du viser til har jeg kun en enslig flyplass, Trondheim, ikke noe annet. Noen manuale har lagt seg med shortcut på skrivebordet. Andre ligger under selve flyfila i Community. Men DHC-6 må ha funnet vei til et annet sted. Noe forslag? Kan spørre Aerosoft om de har en til nedlasting slik mange andre har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...