alfme Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg har problem med alle mine fly på bakken. Både før avgang og etter landing. De lever sitt eget liv. Om jeg prøver å svinge til den ene eller andre siden så retter det seg umiddelbar opp og fortsetter rett fram eller ut i geografien på egen hånd. Sett forfra så ser jeg at nesehjulet svinger dit jeg vil, men det retter seg opp igjen med en gang av seg selv. Halehjul for dem som har dette svinger også dit jeg vil, men retter seg opp uten at flyet går dit jeg vil. Mine Thrustmaster er kalibrert, og skal etter alt jeg kan se være instillt som beskrevet av produsenten. Hva kan dette skyldes? Hvordan fikse det problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Virker som om du har en eller flere doble kontrollbindinger, som motvirker hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2022 54 minutter siden skrev MagTvei: Virker som om du har en eller flere doble kontrollbindinger, som motvirker hverandre. Kan du forteller hvordan jeg finner ut av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Du må gå igjennom settingene i OPTIONS- CONTOL OPTIONS inne i simmen og se hvilke bindinger du har på rudder og nose wheel steering. Du skal bare ha en på hver. Noen tips her: https://youtu.be/CxVJXS6NlM0 Endret 11. oktober 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. oktober 2022 Del Skrevet 11. oktober 2022 Pass på at rudder og evt. nesehjulsstyring ikke er satt på noen knapp, bare på en akse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.