Gå til innhold

Payware ADDONS-Hvor handler dere


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hei

Er fortsatt litt rusten etter bare noen få måneder med MSFS. Tenkte jeg ville høre med dere, som har holdt på en stund, om gode anbefalinger. Ja, jeg vet om Marketplace, ORBX osv. Mener jeg leste for en tid tilbake, at oppdateringer til produktene kunne variere alt ettersom hvor den var kjøpt/lastet ned. Forstod det da slik at flere skygget unna Marketplace, og handlet direkte med utvikler av produktet (om mulig selvfølgelig).

Når det gjelder ORBX, laster dere ned Central som før ? Vil denne legge addons i Community folder, og MÅ de evt ligge der ? Eller ? Jeg vet at mye er selvforklarende når man prøver, men må innrømme at jeg liker dårlig å klusse til simmen før jeg spør om råd. Føre var !!  Takker for tilbakemelding

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
21 minutter siden skrev Tore Seljeseth:

Takk til dere for innspill. Når det gjelder ORBX-Central, hvor lagrer den scenery default (man lagrer sikkert hvor man vil, men funker det da ?), eller skal jeg henvise til Community-Mappen i simulatoren ?

Hei.!

Du får 2 alternativ. Enten så instalerer den direkte i Community Mappa. Eller så kan du la den instaleres på hardisken, ditt valg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Marketplace endel, veldig lett å handle der, og oppdateringer kommer automatisk der, om en noe sent.. Kjøper også noe fra ORBX, grei oppdatering der også.

Fly prøver jeg å kjøpe direkte fra utvikler. Det er ganske forvirrende med alle disse butikkene,jeg har oppdaget et par ganger at jeg har kjøpt dobbelt 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...