Gå til innhold

Grafikkproblemer


Anbefalte innlegg

  • Full Member

Jeg har i lengre tid irritert meg over grafikken på omgivelsene når jeg flyr. Det er vanskelig å forklare, og det vises ikke på bilder. Når jeg flyr så oppleves det som om det ligger et lag med lys over terrenget, og som gjør at bildet virker overeksponert, og at det jeg ser utenfor flyet blir urolig og uskarpt. Jeg har forsøkt å endre grafikkinnstillinger, men så langt har jeg ikke klart å fjerne eller redusere det. Pcen min begynner å bli noen år, og jeg har et 1080TI kort med 10Gb VRAM og siste Nvidia drivere.( Lastet ned idag).Jeg har nå forsøkt med både DX11 og 12 uten at det gjør noen forskjell.   På en ny pc med 3060 kort som jeg har tilgang til er omgivelsene mye bedre og bildet virker mye roligere. Har noen tips om hva som kan forårsake dette, eller forslag til løsning.

Tor Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Her var det få svar. Har forsket og testet mer siden sist, og det kan tyde på at problemet mitt er knyttet til 4K tven og skjerminnstillinger og ikke FS2020, selv om det er eneste programmet hvor jeg opplever fenomenet. Jeg har endret bildeinnstillinger, og det har blitt bedre, men skjermbildet generelt er også blitt en del mørkere, så jeg er ikke fornøyd enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forstå hva du egentlig spør om. Du må nesten legge ut en video. Mest sannsynlig noe teknisk som ikke har med simmen å gjøre. Aner ikke. Har du prøvd det offisielle forumet til MSFS? forum.flightsimulator.com 

Evt. kan du vel også sende inn en support ticket om du ikke finner svar i FAQ seksjonen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...