Geir Teigo Skrevet 23. september 2022 Del Skrevet 23. september 2022 Førstemann til mølla. Kastes mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. september 2022 Forfatter Del Skrevet 23. september 2022 Send sms eller ring: 95208182 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 23. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 23. september 2022 Jeg tar dem gjerne, og betaler også om nødvendig, men jeg tror vi bor på forskjellige deler av landet, så det kan kanskje være en deal-breaker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. september 2022 Forfatter Del Skrevet 23. september 2022 Må hentes ja… sorry 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 23. september 2022 Premium Medlem Del Skrevet 23. september 2022 Alright Du vet ikke om noe slikt selges i dag, eller hvem som kan sitte på noe slikt ut over det du har? Jeg har fra andre Airlines, men SAS er umulig å få fatt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 23. september 2022 Forfatter Del Skrevet 23. september 2022 Da var de gitt bort og avtalt hentet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.