Gå til innhold

Saitek paneler for x-plane 12


Heine

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp lastet ned x-plane 12, og har hatt problemer med å få saitek panelene mine til å virke (saitek radio panel og switch panel). Funker for x-plane 11, så regner med det er noe ny driver eller noe jeg må laste ned. Har allerede lastet ned xsaitekpanels pluginen, uten hell. Men det ser ut som x-plane oppdager panelene ettersom jeg kan bruke knappene etc og de funker i flyet, men jeg får ikke noe lys i panelene. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle drivere og USB gir for lite strøm på nyere Windows. Søk etter "USBEnhancedPowerManagementDisabler" på forumet her. Programmet søker etter dine saitek paneler og slår av automatisk strømstyring på usb slik at den gir nok strøm. Tenger bare å kjøre en gang hvis du ikke bytter usb. Eventuelt kan du installere Spad.Next som automatisk fikser det ved oppstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...