Gå til innhold

X-Plane 12 Early Access (Beta) release..


Anbefalte innlegg

Ser pent ut dette.

Fikk så vidt med meg slutten av en Stream her i morges av Captain Canada, han virka ganske skuffa (fikk bare med meg oppsummeringen med sluttplakat - fikk ikke sett noe fra selve stramen). Fikk ikke helt med meg hva han var skuffet over, men han kom til å holde seg til XP11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Flotte bilder ja. Mye ny og spennende tech har kommet i denne versjonen, så her er det bare å brette opp ermene og gjøre seg klar til testing :) 

Ja, det er en alpha på godt og vondt. Enkelte vil nok bli skuffet at den ikke er mer polert enn den er, selv om LR har vært tydelige på det. Vi skal nok opp på v12.3-4 før det blir en erstatning av v11. Zibo kom med en early-access mot v12 i går. HotStart melder om noen uker og Toliss noe lenger, så det vil sakte, men sikkert gå i riktig retning. Mye ny og bra teknologi er på plass, så må de bare få våre tilbakemeldinger på hva som fungerer mindre bra. 

En ting er sikkert: De slipper alphaen for at vi skal teste og gi tilbakemelding, så anbefaler alle som har litt ekstra tid og finner rarer ting å melde det her: http://dev.x-plane.com/support/bugreport.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk meget imponert over XP12 så langt (litt kort overfladisk testing). Hadde helt glemt av hvor sinnsykt bra flymodellen for helikoptre var i XP.

Forøvrig hadde jeg egentlig forventet meg et slideshow og stutterfest med tanke på hvordan XP11 var, men XP12 flyter som smør med det meste på fult hos meg (uten addons vel og merke). Dette her kommer til å bli meget bra fremover. Litt småting er det selvfølgelig, men det er jo tross alt early access. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Ø.C.H.:

Ser pent ut dette.

Fikk så vidt med meg slutten av en Stream her i morges av Captain Canada, han virka ganske skuffa (fikk bare med meg oppsummeringen med sluttplakat - fikk ikke sett noe fra selve stramen). Fikk ikke helt med meg hva han var skuffet over, men han kom til å holde seg til XP11.

Det ser jeg uten problem. Se min video om ikke så lenge før du evt. vurderer å kjøpe.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Finn Kristoffer Hansen:

Personlig er jeg mest interessert i om de har gjort det noe enklere for utviklere. Øverst på ønskelista står enklere måter å terraforme på, men de har vel kanskje det samme tungvinte systemet, og filtypene som de alltid har hatt? 🙄

Ikke det hele tatt, men det er heller ikke et mål i forhold til en public beta versjon.  Dette kommer nok heller ikke i release av XP12.00 men trolig mer i løpet av 12 oppdateringer.. Først regner jeg med de må bug fikse en gooood del. 

Jeg også kunne svært gjerne ønsket dette i tillegg til mye annet, som f.eks et scenery object library og bedre plugins for program som Blender, 3Ds max, Modo osv.  Men mest av alt skulle jeg ønske de konverterte til .obj 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...