Gå til innhold

Nå er også jeg medlem av den ærverdige CTD-klubben


Inge Jenstad

Anbefalte innlegg

Har plutselig fått CTD på hver eneste flight jeg gjør nå i min PMDG 737 800. Hadde ikke dette problemet i 737 700. Har ikke hatt dette problemet på snart 4 mnd som da kom når jeg gjorde flights over 2 timer. Nå får jeg det på hver fligt som er under en time. Er det noe grunn til dette? Mister snart lysten på å spille mer når det skjer hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

@eddie6413 Du har ikke tilfeldigvis Su10 beta og kjører WorkingTitle sine mods? Et par av dem krever oppdateringer til en versjon som ikke gir problemer med innebygget VFR-maps. Den gav meg CTD for første gang selv. Det og en vask av Community-mappen for å oppdatere/ta-bort addons som ikke var helt ship-shape, gjorde plattformen veldig stabil igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden skrev Torbjørn M:

@eddie6413 Du har ikke tilfeldigvis Su10 beta og kjører WorkingTitle sine mods? Et par av dem krever oppdateringer til en versjon som ikke gir problemer med innebygget VFR-maps. Den gav meg CTD for første gang selv. Det og en vask av Community-mappen for å oppdatere/ta-bort addons som ikke var helt ship-shape, gjorde plattformen veldig stabil igjen. 

Nei.  Har ikke lagt til noe på flere måneder. Plutselig får jeg masse CTD. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...