Gå til innhold

Meshen er ødelagt på enkelte flyplasser


fytech

Anbefalte innlegg

Hei har fått problemer med meshen på enkelte flyplasser. Har merket det på to av de flyplassene jeg har installert. ENSH og ENBR hvor sistnevnte er vist på bildene. Har ikke noen mods som endrer meshen i spillet så jeg skjønner ikke helt hva det er som forårsaker dette😬 Btw dette er wombiiactual sine flyplasser.

1.png

2.png

3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Wombiiactual her. Tror jeg nettopp har sendt deg et svar på .to? Hvis ikke så er det flere med disse problemene i dag.

1: Mesh: Jeg gjetter på at du har Justflight/Black square's Real Taxiways installert. Denne må deaktiveres for addonflyplasser. Den inneholder egen terraforming. Årsaken er sannsynligvis at for å lage taxinettverk med korrekte navn så må man også inkludere en rullebane. Rullebaner i MSFS har innebygd terraforming som ikke kan deaktiveres. 

2: Du har veldig feil jetways på gamleterminalen og mangler helt jetwayene på nye terminalen. Er det forårsaket av GSX? Isåfall ligger det en bedre profil her: https://flightsim.to/file/38587/gsx-profile-enbr (Jeg har ikke testet da jeg ikke har GSX).

3: Hvis du er personen som sendte meg samme spørsmål på .to: På screenshottet der hadde du ekstra lysmaster som ikke hører til på ENBR. Jeg er veldig interessert i å finne ut hvilken addon som legger til disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei og tusen takk for raskt svar😄

1. Nei jeg eier ikke det produktet.

2. Lastet ned den nyeste profilen men samme problemet.

3. Jeg har ikke kontaktet deg på flightsim.to. Dette er mitt første forsøk på å komme i kontakt med noen som kan hjelpe meg🙂

Begynte å feilsøke nå i kveld og fant ut at etter jeg fjernet "fsdreamteam-gsx-world-of-jetways" fra community mappen så rettet alt seg opp. Så da er det vel gsx som ødelegger morroa🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte GSX kun for å feilsøke og har info til alle som ser etter løsning på dette i fremtiden. 
ENBO, ENBR og ENZV får store terraforming problemer med den, ja. ENSH ser jeg ingen problemer med. 
 

Deaktivering av jetways for ENBO, ENBR og ENZV fikser problemene med både feil jetways, feil parking og feil terraforming. 

Jeg har gjort ENBR mer hardfør mot andre addons, men GSX har veldig stor falloff på terraforming, så beste løsning er uansett å deaktivere jetways.
Årsaken til at GSX jetwayene gir disse problemene er at de er egentlig et fullstendig scenery med rullebane, taxiways og parking spots med jetways. To fullstendige flyplasssceneries med egen terraforming på samme sted vil aldri kunne fungere.

Screenshot 2022-08-29 183602.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...