Gå til innhold

Oppdatering


Anbefalte innlegg

1 time siden skrev Ole-Chr Larsen:

Det er vel sagt at SU X kommer 23 august.

Ja, jeg håper bare dem får fikset alt av bugs inntil da. Hvis ikke håper jeg inderlig at dem utsetter lanseringen til dem har en stabil og solid oppdatering. Siste beta raserte performance. I tillegg er det en del bugs som fortsatt ikke er fikset, så det begynner å bli dårlig med tid siden offisiell lansering er knappe 2 uker unna. 

  • Like 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Den 8.8.2022 klokken 13.33 skrev Jan Reidar Storelvmo:

Ja, jeg håper bare dem får fikset alt av bugs inntil da. Hvis ikke håper jeg inderlig at dem utsetter lanseringen til dem har en stabil og solid oppdatering. Siste beta raserte performance. I tillegg er det en del bugs som fortsatt ikke er fikset, så det begynner å bli dårlig med tid siden offisiell lansering er knappe 2 uker unna. 

Ohh. Det var det jeg fryktet ja. Hadde nå dette enda blitt en stabil versjon! I den grad det kan bli stabilt da. 😥🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden skrev Kjetil Håvan:

Ohh. Det var det jeg fryktet ja. Hadde nå dette enda blitt en stabil versjon! I den grad det kan bli stabilt da. 😥🤭

Stabil er den, men DX12 er ubrukelig per dags dato. DX11 gir hos meg et ørlite performance tap kontra tidligere beta. Ikke hatt noe CTD under hele betaen. For så vidt ikke på lang tid heller. Men savner performance løftet DX12 ga i beta 1, vet ikke helt hva som gikk galt. Vi får se nå om dette blir utbedret nå eller i SU11. Du har ikke noe å frykte sånn sett. Er ingen grunn til å vente på SU10 med tanke på scenery utvikling da siste SDK allerede kan lastes ned. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...