Gå til innhold

Taxi skilt på flyplass i mørke


Jan Olav

Anbefalte innlegg

Opplever at det er fryktelig vanskelig å se taxi skiltene i mørke. Den svarte delen som viser hvilken taxivei man er på er grei, men de ved siden av som forteller hvilken taxivei som er til høyre og venstre er heilt gul til man inntil. Oppløsningen er jo nesten maxet, så det handler om at det gule overskygger teksten på skiltet. Noen mulighet for å dimme skiltene litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden skrev Jan Olav:

Brukte du alle 3 filene når du lastet ned? Eller kun den øverste? 

Den Øverste ja...Main File 3.0 🙂 Men som alltid når man skriver over originale filer så alltid ta backup først av den originale filen. Bare sånn just in case 🙂

Endret av eddie6413
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den jeg lastet ned. Men så var jeg usikker på hva de andre filene som var der var til? 
 

men ser ut til å fungere, men usikker på om alle skiltene er med, synes på enkelte flyplasser at det ikke var så mange skilt, men det kan godt hende det ikke var skilt der fra begynnelsen av heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Jan Olav:

Det var den jeg lastet ned. Men så var jeg usikker på hva de andre filene som var der var til? 
 

men ser ut til å fungere, men usikker på om alle skiltene er med, synes på enkelte flyplasser at det ikke var så mange skilt, men det kan godt hende det ikke var skilt der fra begynnelsen av heller

Har ikke prøvd den som heter fix, siden jeg ikke har problemer med skiltene. Men filen som erstatter tar ikke bort skilt eller noe...den forandrer kun fargene på default skilt.  Har du flyplasser som er lastet ned som har egne skilt så vil ikke denne virke der. Kun på de flyplassene som har default skilt.  Som feks Gardermoen som jeg har lastet ned der brukes default skilt....mens Molde har egne skilt hvor dette ikke påvirkes. 

Skal prøve den som heter fix nå jeg og se hva som skjer...eneste jeg vet er at den er mye mye større filmessig enn 3.0

Endret av eddie6413
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...