Gå til innhold

Manglende Mesh


Aviationn98

Anbefalte innlegg

Flere som opplever at terrain faller sånn 2 meter/stiger 2 meter plutselig på flere ulike flyplasser. Skulle lette fra ESSA for en tid tilbake. Taxer ut også må jeg ta en short runway takeoff da halve rullebanen er to meter over bakkenivå. FInner ingenting på hva jeg må gjøre for å resestte scenery. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden skrev Aviationn98:

Flere som opplever at terrain faller sånn 2 meter/stiger 2 meter plutselig på flere ulike flyplasser. Skulle lette fra ESSA for en tid tilbake. Taxer ut også må jeg ta en short runway takeoff da halve rullebanen er to meter over bakkenivå. FInner ingenting på hva jeg må gjøre for å resestte scenery. 

Prøv denne ESSA Elevation fix'en. Skal fixe dette. Nå vet ikke om du har default scenery for ESSA eller ikke. Har selv en oppdatert ESSA som ikke ligger på denne siden lengre. Men verdt ett forsøk. Bare å fjerne fra Community mappen om det ikke funker.

Håper det ordner seg

 

Endret av Jan-Erik Samuelsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...