Gå til innhold

10-11 tommer skjerm


Aviationn98

Anbefalte innlegg

Har saitek multi panel, switch panel og trustmaster captain airbus edition, men har ikke stor nok skrivepult til å ha to skjermer. På jakt etter en 10-11 tommers skjermer, gjerne mindre som jeg kan ha navigraph, volanta. PFD, MFD også videre. Finner ingen spesielt gode. Har tenkt på å kjøpe flere ipader for å bruke screensharer for å få flere dashbord, men vil ikke bruke all verden. Noen som har saitek sine flight instrument paneler og som har PFD display på dem? Har sett man kan bruke spad next for å konfigurere dette, men usikker på om dette støtter MSFS, PMDG, Fenix, Flybywire osv. Kom gjerne med andre innspill også hvis dere har tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden skrev Aviationn98:

Har saitek multi panel, switch panel og trustmaster captain airbus edition, men har ikke stor nok skrivepult til å ha to skjermer. På jakt etter en 10-11 tommers skjermer, gjerne mindre som jeg kan ha navigraph, volanta. PFD, MFD også videre. Finner ingen spesielt gode. Har tenkt på å kjøpe flere ipader for å bruke screensharer for å få flere dashbord, men vil ikke bruke all verden. Noen som har saitek sine flight instrument paneler og som har PFD display på dem? Har sett man kan bruke spad next for å konfigurere dette, men usikker på om dette støtter MSFS, PMDG, Fenix, Flybywire osv. Kom gjerne med andre innspill også hvis dere har tips. 

Det høres dyrt ut om du skal ha egne skjermer for PFD, MFD, navigraph osv. Selv bruker jeg en ipad for å ha kart på ved siden av meg når jeg flyr. Siden jeg flyr flere ulike flytyper så blir det for min del bare urealistisk med en masse skjermer og hardware oppsett som ikke står i stil med flytypen jeg flyr. Det eneste jeg bruker er Honeycomb A og B. Om du likevel skal ha flere skjermer blir nok de billigste ipadene eller android brettene det billigste alternativet vil jeg tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...