Aviationn98 Skrevet 1. august 2022 Del Skrevet 1. august 2022 Har saitek multi panel, switch panel og trustmaster captain airbus edition, men har ikke stor nok skrivepult til å ha to skjermer. På jakt etter en 10-11 tommers skjermer, gjerne mindre som jeg kan ha navigraph, volanta. PFD, MFD også videre. Finner ingen spesielt gode. Har tenkt på å kjøpe flere ipader for å bruke screensharer for å få flere dashbord, men vil ikke bruke all verden. Noen som har saitek sine flight instrument paneler og som har PFD display på dem? Har sett man kan bruke spad next for å konfigurere dette, men usikker på om dette støtter MSFS, PMDG, Fenix, Flybywire osv. Kom gjerne med andre innspill også hvis dere har tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 6 timer siden skrev Aviationn98: Har saitek multi panel, switch panel og trustmaster captain airbus edition, men har ikke stor nok skrivepult til å ha to skjermer. På jakt etter en 10-11 tommers skjermer, gjerne mindre som jeg kan ha navigraph, volanta. PFD, MFD også videre. Finner ingen spesielt gode. Har tenkt på å kjøpe flere ipader for å bruke screensharer for å få flere dashbord, men vil ikke bruke all verden. Noen som har saitek sine flight instrument paneler og som har PFD display på dem? Har sett man kan bruke spad next for å konfigurere dette, men usikker på om dette støtter MSFS, PMDG, Fenix, Flybywire osv. Kom gjerne med andre innspill også hvis dere har tips. Det høres dyrt ut om du skal ha egne skjermer for PFD, MFD, navigraph osv. Selv bruker jeg en ipad for å ha kart på ved siden av meg når jeg flyr. Siden jeg flyr flere ulike flytyper så blir det for min del bare urealistisk med en masse skjermer og hardware oppsett som ikke står i stil med flytypen jeg flyr. Det eneste jeg bruker er Honeycomb A og B. Om du likevel skal ha flere skjermer blir nok de billigste ipadene eller android brettene det billigste alternativet vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Det høres ut som alternativene her også er dyre, så kan jo vurdere å se på https://realsimgear.com/collections/all sine ferdige løsninger som jeg har hørt mye positivt om. Men de er kanskje mest aktuelle for småfly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Noen selger 10 tommere: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=132857936 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aviationn98 Skrevet 2. august 2022 Forfatter Del Skrevet 2. august 2022 Takker! Ser ut som beste alternativet er å gå til innkjøp av to eldre Ipad modeller for å gjøre det best mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Vær obs på oppløsningen. jeg har noen 10» VGA liggende som jeg har brukt til lower DU og til det formålet er de helt fin. Kjøpte et touch overlegg som jeg laget en EFB av, men oppløsningen dugde ikke for formålet. Ble ALT for liten oppløsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.