Gå til innhold

Reverse thrust MS FS 2020


Jan Olav

Anbefalte innlegg

Hei,

For ett par dager siden så hadde jeg en mislykka installasjon av ett tilleggsprogram til flightsimulator, deretter klarte jeg ikke å restarte flightsimulator. Det endte i hvertfall opp med at jeg reinstallerte Windows og heile greia. Nå har jeg lastet ned de tilleggsprogrammene jeg hadde før blant annet PMDG 737-700 og Lorby axis and Oh"s. 

CH Throttle quadrants for throttlene. Slik jeg mener bestemt jeg hadde det før var at axis 1 og 2 kun var gass framover, mens når man dro AXIS 1 og 2 bak utenfor området så aktiverte jeg knappen. Og jeg mener på at setupen til denne var "Decrease thrust nr.1 og decrease thrust nr.2". 

Nå før siste flighten min så fikk jeg reversethrusten til å fungere, men med increase thrust på disse to "knappene". Når jeg dro fra vigra og landet på gardermoen, så fikk jeg litt reverse thurst, men så begynte motor nr.2 å gå full fart framover..... 

Jeg har googlet og youtubet, men jeg finner ikke akkurat svaret på CH throttle quadrands-MSFS 2020 og Lorby axis and oh's, og der faktisk problemet blir løst.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...